Måndag...

Har faktiskt nu för första gången suttit och läst lite andra bloggar än min egen :) Lite kändare bloggar än mina kompisars och så, men jag tycker faktiskt inte de är så intressant! De skriver om sina dagar som alla andra ungdommar, sina helger fylda med fest, och sina garderober... Jag skulle oxå kunna räkna upp allt jag har i garderoben men de skulle inte vara intressant tycker ja! Skulle även kunna skriva allt i detalj vad jag gör i skolan, på jobbet och pa festena på helgen... Ingen skulle orka läsa de! Ni orkar säkert inte ens läsa de här, eftersom dehär inte är en känd blogg!

Nu ska jag sluta klaga för nu kom mitt paket från oriflame så nu blir de lite "skönhetsfix" xD
www.oriflame.se kolla där, dom har grymt bra ansiktsprodukter, smink mm...

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0