Oj!^^

Vafan hände ?! 87 sidvisningar igår, antingen var de jag när ja höll på o fixa designen eller så hände något väldigt konstigt!  Vad tycks föresten om nya designen ?! Ska fixa lite till men ja vet inte hur man gör så ska få någon att hjälpa mig med de! Kanske min fotolärare ?! ^^

Idag vart de skolan som vanligt, sen banken, försäkrningskassan, apoteket mm... Även XYZ maskin, för att köpa lås, snacka om att känna sig på fel ställe, båda jag o mamma kom in där i  kavaj o kjol o så... kände mig lite uttittad ^^

Har även färgat ögonfransarna idag, provpackat och bakat äppelkakka :) Hunnit med en del ja!

Morgondagen blir bäst om ja får bästämma! Tycker värkligen om dig ja! :) <3 Så glad att vi faktiskt stötte på varandra efter 2 år igen :) Jag är kär o så är de bara :) Mitt bloggnamn passar juh inte riktigt nu längre heller! ^^

Aja nu ska jag sova för jag är skittrött, o jag har idrott första lektionen imorgon, får se om ja orkar göra något :P

God natt! Saknar dig! <3
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0