Paket dax :D

Fick skorna idag som ja beställde härromdan, även en freebra o lite smycksdelar :) Riktigt nöjd fast alida o jessica kommer vägra umgås med mig i dom skorna! ^^
Även hittat ett par jeans från H&M som jag vill ha! :) o en kort skinjacka i MC modell! Synd bara att man inte har obegränsat med pengar! Läre juh spara lite oxå! :)

O om 3 dagar far jag från hudik :D Och på fredagmorgon klockan 6 typ far jag från sverige i 15 dagar :D Längtar så grymt mycket o ni får vara berädd på tusentals bilder när jag kommer hem! :D
Ska bli skönt att komma bort från allt men kommer ändå sakna allt riktigt mkt!

Annars idag har allt bara gått segt, de gör de fortfarande! tycker klockan kan bli 7 halv 8 åtminstonde så kanske resten av kvällen löser sig endå!

Ska fan ta o sova middag nu, Go natt! ^^


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0