:)

Dagen igår vart inte riktigt som planerat ^^ Blev först och främst inte äppelkaka jag bakade, gjorde chokladcolakakor istället :) Sen blev de inge folkracebil köra utan de blev vanlig övningskörning, o så vart de inge Linus heller för han e sjuk o ligger med feber :( Krya på dig <3 Va även till mamma och hämtade ett H&M paket som kommit :) Kommer bild! Fick iaf en stickad kofta, ett grönt linne, ett par glansigt thigts, ett svart flätat skärp o 1 kudde och 3 kuddfodral :)




Idag började jag iaf 8 o hade praktisk marknadsföring, jag dog nästan av trött/tråkighet! Tanten bablar juh bara massa skit om vad man äter till frukost i olika länder... Va har de med marknadsföring att göra?! Sen hade vi Svenska iaf ^^ skulle skriva nån dikt om att lyssna till sitt hjärta, de sög! ^^ o sen matte o ja satt bara o snackade med Filip hela lektionen! Orkar inte engagera mig i matten längre! Slutade sen då iaf, for ner på donken och åt med johanna, alida o dennis då :) Göttit mentror inte ja ätitså mkt nån gång, åt fan upp en hel +meny xD
For ner på stan oxå o köpte mig 3 par trosor och ett nagellack. Gick även och förde över 1200 kr till min kära mor :P

Ikväll blir de iaf st.jacobsgården på musikcafe iaf! :) O sen hem o sova ^^

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0