Latmask!

Okej ja e skitlat, jag har inte orkat vare till pappa och hämtat kameran och på de viset har ja inte kunnat knäppt nå kort på vad jag har inhandlat! Men nu kommer de iaf bilder på de :D

Va till gävle igår och kollade på motorcykeln, men den va inge fin, hittat 2/3 andra nu jag ska fara och kolla på, och på fredag blir de järvsö och provsitta lite och kolla ryggskydd och handskar :)



Klänning till personalfest :) Dock dålig bild!!





Tröja jag köpt idag :D Cheep Monday o skitsnygg är den :) Dock lite för kort för bara strumpbyxor till... Gillar även mammas kavaj till :)





Måsta även lägga ut en dagens outfit bild ;) hade ett silvrigt halsband med massa grejs på till, men de åkte av när ja kom hem ^^


Nu ska jag ta o sova! :) Har juh långdag imorgon 9.25- 11.45 :D
SKÖNT!


Pöss och God Natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0