Slapp dag!

Ganska slapp dag idag i skolan :P  Idrott på morgonen, sen hade vi värsta hålet då gick ja o lämna in pappret om utökat program... o de får ja antagligen! :)  Sen hade vi foto, då for jag, jessica o alida ner på möljen o knäppte lite kort och åt mjukglass :P  tog bussen upp på skolan igen o satt där vid en dator och kollade lite bilder... sen blev de formgivning o då satt vi o ritade hela tiden, skissade på våran kollektion!

Väl hemma hände inte mkt tills jag och jennie  tog oss en pomenad  till mamma och hämtade lit saker, på vägen hem skulle jennis skjussa mig på en cykel oxå o de vingla nå grymt!

Väl hemma igen satt jag igång och skulle baka bullar tills på söndag, upptäckte då att vi inte hade någon kardimumma hemma, såå de va tur att ja kollade de innan för då fick pappa åka på ica!
O nu är jag äntligen klar! När klockan är halv 11!

Ska alldels snart gå o göra mig iordnig för att sova oxå!  Måste även medela att ja blev 400 kr rikare idag av ingen anlidning alls! :D

Inte orkat knäppa någon bild på klänningen idag men ja lovar, de kommer en bild någon gång!

Äh Pöss god natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0