Lov ?!

Märks nästan att jag har lov nu, orkar inte göra ett skit! orkar inte ens skriva här juh! Men jag har iaf bestämt mig för att försöka skriva här nu resten av lovet! De är ju iaf bara onsdag!

Igår var jag o mamma på stan och inahandlade, blev 2 tröjor för mig från H&M! dom är skitsnygga! den ena var bara en vanlig vit med puffärm men o den andra var en går med massvis med pärlor på axlarna, den var lite längre oxå så den passar perfa till fest, ska nog ha den på fredag om ja orkar festa då eftersom vi kanske ska till uppsala på dan o kolla mc jacka i skin o en ryggplatta! Köpte juh Mc handsakar igår oxå kom ja på :P

I sommar har jag bestämmt mig att mitt självförtroende ska ligga på topp så ikväll ska ja tvinga mamma o gå ett varv runt sandvalla med mig o sen ska ja träna på maskinerna hemma oxå minst en gång i veckan ^^
Kommer juh börja ta cykeln till skolan när den börjar igen oxå!

På söndag blir de någ motromässan i bollnäs för min del :) någon mer som ska dit ?!

hehe blir ett ganska långt inlägg nu bara för ja inte skrivit på ett tag. ^^
Funderar även på o beställa nya glasögon! Ett par mörkbruna stora bågar o så ett par pilotbrillor med vanligt glas i :)   Tror de kommer bli riktigt nice ja! men ska ner o prova någon dag igen ;P
Ingen vet hur ja ska ha råd med allt, kommer ett H&M paket nu något tag oxå o så måste ja juh snart ta o beställa rockweekendbiljet!
Tur man har jobb säger ja! :P




Brudsen de blir party med ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0