MC

Idag efter skolan var jag hem till mamma o puttsade lite på motorcykeln, körde även en sväng på gatan,var skitläskigt första gången men sen gick de bra :)  Känns fail att kopla med handen o växla med foten bara ! Men de ska nog gå o få in på rutin de oxå :P  Kan juh säga er att de var underbart kul iaf! Var bland de roligaste ja gjort på ett tag de! O friheten att få köra själv ! Känns som markus kommer få stå ut med mig o mamma mkt i sommar, mamma provkörde oxå och hon vart nog nästan lika förtjust som mig :D

Har även bokat 2 körlektioner idag för bil då :) O så börjar jag teorikursen på måndag, skulle få hoppa in i en kurs för jag är nog i frankrike när nästa kurs kör igång! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0