Nu kör vi igång igen!

Eller ja jag kör igång igen, menar inte bloggandet utan mitt sundare liv, ska börja käka LCHF imorgon igen, sen kanske jag ska köpa äppelcidervinäger tabletter o äta innan varje måltid, de håller dig mätt längre o de minsar ditt sötsug, som värkligen kan behövas för mig!  Ska även köra riktigt seriöct med övningarna jag fått av sjukgymnasten+ att jag ska cykla o gå till o från skolan hädan efter :)  (med undantag)  
Kommer även bli fler promenader med mamma på kvällarna, vi måste börja ge varandra sparkar i arsle om vi ska komma någonvart!
Magen ska juh bort till i sommar så ja kan få tillbaka lite självförtroend!
Har juh räknat idag att de bara är 27 skoldagar kvar tills sommarlov så nu är de bäst att sätta igån tycker ja!

Nu sitter jag iaf o dricker en stor kopp te o njuter av min sista osunda dag ^^  Sitter med nyaste nummret av vecko revyn, målar naglana röda o lyssnar på underbar musik! Musiken får mig att längta ännu mer efter sommaren då rockweekend väntar :D

Nä nu ska jag snart hoppa i duschen, kommer ett litet special inlägg sen kanske, eller så kommer de imorgon för de händer lite tokigheter i den här staden för tillfället!




Även ny design på bloggen va tycker ni ?!


/ Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0