Så sjukt trött!

Jag är så sjukt trött efter dagen! Imorse när klockan ringde var jag uppe hur fort somhällst o skolan gick bra o så enda tills vi skulle ha formgivning! Fan vad allt sket sig för mig då! Först ran färgen på min smyckeshållare, så då gjorde jag on de, då blev de en rand på den istället. Skulle sen fortsätta med min klocka medans färgen torkade, då tog jag såklart fel olja till den oxå! Medans den torkade så tänkte jag börja med 3 ringar i silver, då gjorde jag 2 av dom för smala för de sskulle stansas på dom! *SUCK* Allt gick värkligen åt skogen! Så jag cyklade hem en timme innan vi slutade för ja vart så less på allt!
Nu sitter ja här hemma och håller på att somnar, funderar på o lägga mig en stund medans anna lagar mat.
Kliar i ögonen gör de oxå, ont i halsen o rinner ur näsan oxå, allt jävlas med mig idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0