Top model!

Jag har precis kommit på vad de ända positiva med den här dagen har varit! De är att de varit sol hela dagen, hoppas snön försvinner helt snart så man kan börja använda balerinas :)
Kommer nog inte hända än på ett tag i den här stan iaf!

Sitter med nässprayen i högsta hugg nu efter att jag sovit middag i nästan 3h, skulle bara lägga mig o vila ögona ja i 30 min kanske men ja somnade :P
Hoppas på att få låna tvn sen en sväng vid 8 för att se top model som nu har börjat i ny sesong :)
Sen blire duschen o försöka sova igen, annars blir de kanske en film.
Snoret rinner, de rinner ur ögonen, ont i halsen, trött som en gris, börjar jag bli sjuk kanske?!

Bild sen i vintras här hemma, vill ha sommar nu!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0