Dagens...

Orkade inte skriva igår när jag kom hem från utbildningen, satte mig o fastnade vid facebook istället. Igentligen borde jag ha pluggat men de kom ja typ på att börja göra när jag lagt mig i sängen...

Idag blev de skulan mellan 9.20 och 12. Först snackade vi bara massa engelska o jag o johanna var grymma :P
Sen hade vi kulturhistoria prov som inte gick vidare bra, hoppas på ett godkännt bara fast jag vill skriva om de!
Cyklade ner till mamma efter skolan o käkade lite kladdkaka med henne på jobbet :)  Sen cyklade jag hem, tog bussen ner på stan och åkte upp på öster för att träffa på syster! Då gick vi till farmor o käkade först tacos o sen marängswich på de. 
Nu sitter jag här, ska till tobbe med emil sen o se film tror ja.


Såhär såg ja ut idag ^^














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0