Beautiful blogger award!

Jag fick denna av Frida, min käre kusin :)







När man får denna ska man kopiera av bilden och lägga den på sin blogg,
länka till den bloggare som man fått awarden av,
skriva 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare till 7 andra bloggare.
hur enkelt som helst, med andra ord! :)

Jag skickar vidare award till dessa sju bloggare!

* jesycaandersson.blogg.se
* karinbylund.se
* lindaaaa.blogg.se
* lisaplace.devote.se
* castlebabe.blogg.se
* maried.tumblr.com/
* kandeedrawings.blogg.se/


Sju saker om mig:

1. Jag har samlat på grodor sen jag var 3
2. Är sjukt less på lilla hudik o på killarna i den här stan! ^^
3. Förhoppningsvis flyttar till uppsala eller borås nästa höst!
4. Min högsta dröm är att starta eget som designer!
5. Jag är biltokig o fartgalen på bana!
6. Bryr mig aldeles för mkt om mitt utseende o önskar ja skunde sluta!
7. Jag läser 9 bloggar, o ovanför ser ni 7 av dom!




/Elina


Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

sv: aaw tack snälla! kramar! :)

2010-08-21 @ 12:53:45
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0