Bilåkning!

Nu har jag varit ute o kört bil hela morgonen :)  Ska snart hämta pappa på jobbet oxå ! 
Skjutsade mamma på jobbet imorse, sen körde jag hem helt själv, första gången ja körde utan någon brevid mig ;)  Åkte hem o duschade efter de o sen drog jag tur o retur till näsviken för att lämna johannas kofta. Åkte en sväng i driven på jobbet oxå o då bjöd chefen på glassen jag beställde :)  Fick några grattis till då, sen blev de körskolan oxå o tacka dom för hjälpen  :) Körde hem till mamma sen o bytte fordon till cykeln o cyklade hem till pappa! Nu sitter jag här o ska snart åka igen, har precis packat klart både folkraceväskan o min vanliga väska!


Haha vad ja skrattade åt dehär iger, Smocken gjorde min kväll xD
Dampar på rutan som kom med mitt i texten bara men de står iaf " näe vadå?!" där!





/Elina


Kommentarer
Postat av: sMOCKEN

haha :D fett bra film ju

2010-08-20 @ 14:00:28
Postat av: Elina

haha ja de vet ja juh inte, men kul vare xD

2010-08-20 @ 14:28:56
URL: http://blindkisses.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack så jättemycket! :)

2010-08-21 @ 15:51:19
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0