Dagens outfit!

Ja då var men hemma då, o inte är klockan 13.40 heller! Så Irriterande när man inte har något klart schema! Skulle börjat 8 imorse, men då skulle jag tydligen inte vara med på den kursen, sen hade vi information då vid 10 o så 25 min projektarbete efter de sen fick vi sluta för sista lektionen var inställd!
Vi åkte iaf ner på stan då, jag köppte nya prickiga strumpbyxor, concealer o 2 ringar :)

Nu väntar jag bara på att bil gubben ska ringa, har juh tillomed tagit ledigt från jobbet för att kunna åka! *Suck*







Byxor - Ellos
Linne - Monki
Skinjacka - Lindex
Väska - Halens (tror ja)
Örhängen - ur&penn
Ringar - Hemmabyggen, oriflame och HM
Älskad halsduk - HM
Skor - Converes



/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0