Halvvägs!

Okej ja jag känner att jag måste komma igång här igen men har varken ork eller tid! Får se hur de blir när skolan börjar igen, blir nog lite mer tid då eftersom de inte blir så mkt jobb och ingen konfirmation att jobba på!
Igår var jag, mamma, sys o hennes pojkvän upp till sundsvall efter att jag hade haft provuppkörning! De va ja som körde upp oxå o ja tror jonas (sys pojkvän) höll på o dööö i baksätet ^^
Blev iaf en hel del shopping, gjorde av med 2000 kr tror ja men de var de värt!  efter vi handlat klart åkte jag o gjorde riskettan för MC på en körskola uppe i sundsvall o dom andra åkte och badade. Vi var vell hemma vid 21.45 den kvällen tror ja, sen låg jag och pluggade körteori till mitt i natten, var så sjukt nervös inför idag, klev upp 9 o åkte på körskolan imorse, gick värkligen skit, hade typ 48 av 70 på repetitonen så då sket jag i de o åkte hem!  La mig o pluggade massa då för jag hade nämnligen uppskrivning 1½h senare! O gissa om Sylvias lyckospark hjälpte! Gud va underbart de va när texten "godkännt" kom upp på skärmen :D
Gick en sväng på stan efter de o handlade lite nödvändigheret o så en ring för o fira att ja klarade de :D
Nu ikväll har jag jobbat hela kvällen, även hunnit med att färja håret chokladbrunt idag oxå :)

Nu får ja fan inte skriva nå mer, ska lägga upp nån bild på de ja handlat bara först :)



2 oversizelinnen med djup brottarrygg, en skitsnygg svart klänning ja ska ha på mig imorgonkväll, 2 par trosor, ett par sandaler på 50%, 2 ringar, ett underbart halsband, Mc handskar och ett block inför skolan!




De sjukt snygga halsbandet!




Ringen som vart belöningen efter skrivningen!



leopard ringen! Dog lite när ja såg den!  :)


Näe puss o god natt :)

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0