Sängen kallar!

Nu ska jag gå o sova bort lite ilska till imorgon, fast jag får nå fel på människan om han sålt bilen!
Han jag skulle köpa bilen av kanske ska sälja den imorgon till nån umeåbo bara för han hade längre att åka, tycker vi skulle haft förtur ja för vi ringde först o kan komma med pengar först! -.-  Sur!

Aja imorgon börjar skolan på riktigt iaf, första lektionen GKO (grafisk illustration)  får se hur de går! sluter iaf 13.40, får se om de blir coop o knäppa kort för körkortet då eller åka till gävle o köpa bilen!

Nu: sova, så jag orkar upp imorgon kl 6, tvingas gå till skolan imorgon ^^  Tar hela 17 min exakt !


Taggar inför helgen! Jag i bil nr. 6 ;)




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0