Skola imorgon!

Har inte hunnit eller orkat skrivit varken i lördags eller idag under dagen, Dock för att jag varit på tävling o jobbat o så men!

Imorgon är de skola iaf, längtar inte alls! Men har iaf hunnit med en del isommar!  Har nog inte riktigt fatta att vi börjar imorgon igen, men nu är de sista året iaf, ska bli så skönt.  Längtar redan till nästa sommar, då blir de först studentresa, antagligen till bulgarien, sen semester till danmark (inte bestämt men är sugen), o så 3 veckors språkresa i Torquay i England!  Längtar som ett as!  Synd bara att jag antagligen missar rockweekend!  Får hoppas på massor av tävlingar nästa sommar oxå, om vi nu får någon bil igen, blev av med min opel i lördags!

Tänkte försöka sammanfatta sommaren med några bilder här men kan juh skriva lite jag hunnit med oxå: 

Jobbat, varit i stokholm på fotografering, tävlat, vunnit 10 000 (familjen), fyllt 18, Halkbana, Tagit körkort, Rockweekend, Åkt beach buggy i spöregn, Kört MC, Shoppat i massor!, varit på konfirmandläger med sys o festat !

                      




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0