To do 2010!

Skrev juh mig en to do lista för 2010, har faktiskt börjat stryka lite men snart kan jag stryka mer!
Längtar bara tills allt är fixat, dock går juh inte vissa grejer att fixa iår har ja kommit på, som att vara världens bästa flickvän är juh lite svårt när man inge har någon att vara de åt, o de känns faktiskt skönt på något vis, känner verkligen att jag behöver den här tiden för mig själv!


* Tatuera mig
* Ta hål i naveln
* Träna!
* Börja dansa
* Fixa betyget i engelska
* Engagera mig mer i skolan
* Åka till Thailand
* Fara på Rockweekend
* FYLLA 18 = massa krogen :D
* Ta mc/bil körkort
* Sluta nörda dator dagarna ut
* Umgås mer med tjejerna!
* Vara världens bästa flickvän!
* Köra folkrace!
* Ha helt min egen stil
* Tänka på vad jag handlar! (kan behövas ^^)




Vi får se hur listan ser ut i december! Då blir det till att skriva en ny! Men så långt orkar jag inte tänka jusst nu! ^^







/Elina


Kommentarer
Postat av: Jesyca

hur grym var inte hon då!! ;D

2010-08-23 @ 22:30:02
URL: http://jesycaandersson.blogg.se/
Postat av: Elina

Hur grym somhälst var hon! Därför ja la ut de!!! :P

2010-08-23 @ 22:40:12
URL: http://blindkisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0