Dag 1 - Presentera dig själv

Ja jag hoppas iaf ni vet att jag heter Elina, är 18 år och bor i lilla Hudiksvall. Jag går 3e året på bromangymnasiet, Estetiskt program med inriktning på bild och formgivning. På fritiden jobbar jag en hel del på McDonalds, deltid så de blir mkt helger och kvällar. När ja hinner umgås jag så mkt som möjligt med pojkvännen min, Emil <3  Älskar han!
Ett stort intresse jag har annars är bilar, lite ovanligt kanske för att vara tjej men jag tävlar folkrace på somrarna o nu i vinter ska jag och pappa ut o köra lite på isarna så jag blir lite van de oxå innan ja börjar tävla på vintrarna. 
Jag tycker även om att göra smycken, arbetar en hel del i silver och det är absolut favoritämnet i skolan, Formgivning.
De var lite kort om mig, vet inte vad ja ska skriva mer typ. ^^




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0