Dag 15 – Mina drömmar.

Det känns som jag har för mkt, eller ja kanske för stora drömmar. Jag är inte som alla andra och min största dröm är att bli designer, kläddesigner eller smycken, inredning vadsomhällst bara jag får bli stor innom design! Det är något ja drömmer om! Jag ska göra allt jag kan för att lyckas, jag hoppas jag kommer in på någon av de två designhögskolorna ja tänker söka hösten 2012, måste dock läsa en kurs här i hudik först som tar typ ett år, mönsterteknik eller nått sånt!

Jag drömmer även om att någongång få flytta utomlands, men de innan jag skaffar barn o så! Jag vill leva med emil resten av mitt liv o ja vet att han inte är så sugen på o dra söderut så vi får se hur de blir :)

Jag drömmer allt för mkt för mitt eget bästa, jag har velat bli modell, den drömmen har ja inte heller släppt riktigt än men de läre ja inte lyckas med nu när ja lagt på mig en del o inte har den bästa hyn! Jag drömmer även om att få köra åtminstonde svenska rallyt men de kommer juh inte heller hända om ja inte sätter fart snart.
Vill få ut så mkt som möjligt av mitt liv! :)








/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0