Dag 3 - Mina föräldrar

Ja mina föräldrar här då, vet inte riktigt vad ja ska skriva men skrapar vell ihop något ^^



Mamma, Ann-Christine Fors Östlund

Ja bäst är hon då iaf, hehe ja vet juh att hon läser här så :P  Näe men de är hon faktiskt. Hon är förskolelärare på kristineberg o gör inte så mkt på fritiden (tycker ja iaf) :P
 Ställde alltid upp o skjutsa o hämta o så (innan ja hade körkortet). Jag behöver igentligen inte så mkt mer, hon o jag kan gå på krogen tillsammans, på stan, åka utomlands, ja allt möjligt. Vi har vell kanske småtjafsat nån gång ibland men kanske bara rytit ihop riktigt 1 gr o då var ja typ 10. Vi går hur bra somhällst ihop faktiskt ^^







Pappa, Lars Andersson

Jobbar på strängbetong, är typ fabrikschef där eller nått ^^  Vilken koll ja har :P  Folkracetok som i sommras körde sin första tävling på 10 år ^^  Han är oxå ganska bra han, vet att ja ryter ihop mer med han än med mamma o även om ja får nå fel på han ibland älskar ja han oxå!




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0