Dag 6 - Min dag

God dagens, Min dag måste ja erkänna att har varit jävligt seeeg! Hade ställt klockan på 9, klev upp 9.25 käkade frukost och gjorde mig iårdning, vart klar alldeles för tidigt så ja satta mig vid fb ett tag o väntade på o åka ner på stan, var på stan i typ 15 min o sen åkte ja o hämtade upp jessica o så åkte vi på skolan, hade 20 min lektion o sen åkte ja hem igen ^^  Sen dess har jag typ legat här i sängen, sovit och ändrat bloggdesignen!  Mår inge bra, är inge pigelin men de börjar bli lite bättre, hoppas ja orkar skolan imorgon bara :)  Nu vetefan vad ja ska göra, vänta på emil typ ^^  <3


Jessicas bild på mig sen vi provade studentmössor :)




/Elina


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hellu, anmäl dig till dagens blogg om du känner för det! :)

2010-12-09 @ 19:44:34
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0