Dag 8 - ett ögonblick

Ett ögonblick, ja vilket ögonblick... har ingen aning om vad jag ska skriva om och de här ilnlägget kommer juh nån dag sent oxå, jobbade hela lördagen o sen sov jag hela söndagen...

Men iaf, ett ögonblick.... Hmm.. tar när ja körde min första tävling, var så sjukt nervös nör jag satte mig i bilen först på morgonen upp mot timrå, sen när jag satte mig i bilen i timrå vart de inte bättre då heller. Alla mina märmaste vänner var då och kollade och så går inte bilen frammåt när jag gasar, tänkte vafan är de för fel, la i 2an och då gick de hur bra somhällst! ^^  Den tävlingen var nog den mest pinsammaste men ändå roligaste jag kört ! O de gick juh bra endå, jag fick juh min licens :D




/Elina


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-15 @ 20:08:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0