Dag 9 - Min tro

Känns som ni är jätte intreserade av dehär verkligen, hehe men ja jag är kristen. Eller åtminstonde sökande, vissa tänker sig att krista får inte göra si och inte så, men så är de verkligen inte, vissa av er tycker kristna är jättetråkiga, men så känner jag mig inte heller, jag är som alla andra människor i den här världen, de är inget speciellt med mig bara för jag tror på Gud.
Visst det finns dagar när ja oxå tvivlar, här hemma känner ja mig knappt troende, det går i vågor o vart men befinner sig spelar oxå stor roll, iaf för mig. I underbara Taize är tron på topp iaf! Älskar det stället! För er som inte vet är det ett kloster i Frankrike :)






/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0