Håller igång ja!

Känner mig så duktig idag, eller ja först tog ja sovmorgon till 11, åkte till skolan och hade 30 min lektion. Ester de hem igen o bytte sängkläder, puttsade insidan av fönstren på mitt rum, sprang flera vändor ut till sommarköket för att hitta mitt julpynt, 5e gr hittade jag rätt låda, så nu är de lite tomtar pramme oxå. Åkte till mamma sen när sys sa att nellypaketat hade kommit, provade klänningen o kände mig som en grekisk gud eller nått ^^  hehe får se om ja behåller den ! Sen väl hemma igen så gick ja ner i källaren och stansade lite på 2 berlocker som en har beställt. O nu ligger ja här i sängen o slappar! Ska nog på stan med mamma sen kanske o köpa de sista julklapparna oxå!  Vad ja håller igång känner ja :P 

Ps. emil har komme på en grej till ja önskar mig, bokstavsstansar för silver 4mm :P  bara så du vet sådär ^^ Du undrade juh :)




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0