Mobilblogg - tattoo

Ligger just nu o fyller i tatueringen i söderhamn, de gör hemskt ont ska jag lova ! Är värre nu än när jag gjorde den från början! De är ju ifyllningen, han ska börja med de gröna nu, de svarta är klart o sen blir de vitt ! ^^ de gör ondast de ska ja lova! Jag vet att jag inte skrivit på as länge nu typ men har varken orkat eller haft tid! Inte velat heller för den delen ! Har haft as mkt att göra nu på slutet o har fortfarande så därför jag inte skrivit ! Måsta däremot ha något att koncentrera mig på istället för smärtan så nu kanske jag skriver långt istället! :P Fått nya brillor oxå igår måste jag säga ! Bara för att skriva något :P Dom är as snygga ! Ni får kanske se dom någon dag! Ikväll om ni har tur ! Beror på vad klockan är när jag kommer hem ^^ Smärtan är snart slut ! Då blir de ringa emil o se vad han gör ^^ Älskar den människan mest ja ! <3 /Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0