Alla hjärtans dag!

Ja idag blev de jobb men de vart massa krångel imorse bara, när ja kom ner på jobbet stog ja inte med på schemat så då for ja hem o kollade på mitt, o så ringde ja ner o fråga vad som va fel, o då var de gårdagens shema som satt uppe så då måsta jag fara ner o jobba endå! Jobbade mellan 10 o 16, då for jag hem o duschade o sen kom min älskling med 3 röda rosor åt mig <3 Var hemma hos mig o myste o såg lite film o så men sen for han vid 8 typ för han skulle hem o sova!
O nu sitter jag här hos pappa, har nördat massa spel på facebook o tv står på där de är OS, skittråkigt är de men jag orkar inte gå o stänga av den ^^
fick ett till kort av sandra nu från fotograferingen oxå, de vart faktiskt jättebra tycker jag! :)
Nu är de dags för en To Do lista oxå för veckan så :

To Do i veckan!

Måndag:
plugga matteprov!!!

Tisdag: klara matteprovet!

Onsdag:  emil? <3

Torsdag: stan med mamma, köpa skor!

Fredag: fara på utbildning

Lördag: utbildning

Söndag: komma hem från utbildning!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0