Dagen...

Sitter hos mamma nu, gick dit efter skolan. Väntar på att hon ska komma hem bara så hon kan skjutsa mig till pappa sen, måsta faktiskt hit o hämta min platttång som min kära syster lånat...
Imorse fick jag lifta med christan till skolan eller ja till ica så jag var på skolan typ halv 8, satt där o väntade på o få haengelska o då kommer dom o säger att vi inte har något... Bara o vänta på nästa llektion då som började 9.20 typ!  *suck*  Jag tycker inte om  min engelska lärare!! Började iaf med 2 smyckeshängare på formgivningen... Kommer bli skitsnyggt! Ni får se dom någon annan dag, eller ja när dom är klara!
När ja kommer till pappa blir det att sätta sig med matteplugg på en gång! Får se om jag skriver provet imorgon eller om jag gör de på onsdag!
Nu skulle jag behöva något sött iaf! Tyck en chokladbit eller något! O så vill ja ha en puss av emil oxå! <3


Hittade en söt bild på mig o sys eftersom ja sitter vid hennes dator...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0