Dagen...

Vaknada av att pappa stack in huvudet imorse o frågade om jag hade sovmorgon... O ja de hade ja så då väckte han mig i onödan!  Sen fick han skjutsa mig till skolan oxå, jag orkade inte åka buss idag! Var på skolan den mellan 9.20 och 13.55, gick hem till mamma då o sen åkte jag bussen ner på stan vid 14.45  gick o köpte 3 ringar o gjorde lite annat, sen tog jag bussen hem till mamma igen o så fick pappa hämte mig där o då for vi och handlade på ica o sen på ÖB o köpte tvål o så ^^  Nu har jag äntligen kommit hem, har nyss ätit o nu sitte jag och målar naglarna svarta, ska hoppa i duschen sen o så sova! Jag är värkligen skittrött idag!
Men imorgon ska jag sova kan ja lova er! Våran fotolärare är utomlands så då är jag ledig! 
O på fredag blir de ingen skola heller för jag ska på riskettan inför körkortet :)  Blir en ganska härlig vecka dehär :)


Bild på ringarna jag köpte idag, blev en silver, en guld och en i svart! Totalt 60 kr på Ur&Penn, de är 20kr för alla ringar där! Passade på o köpa nån ny ja men imorgon blir de stan igen för riktig shopping, om man nu hitter något...



Örhängen ja köpte i torsdags, hade dom på g-festen o dom är från H&M för bara 19.50! :O




Nu ska nog jag sova lite middag innan jag målar andra handen, o pluggar lite kanske...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0