Duktig ja!

Ja idag har jag varit riktigt duktig! Har hållt igång hela dagen, de är först nu jag slagit på datorn! Nör jag slutade idag vid 12.15 så gick jag ner till mamma på jobbet o så åkte vi på stan en sväng efter de! När vi kom hem fikade vi lite o sen åkte Kom hem, började möblera om lite i huset o så gjorde vi mat o ja gjorde chokladmuffins samtidigt! Sen fortsatte vi möblera om efter vi käkat o så kom mormor o morfar o fikade o sen möblerade vi klart o gick ner i syrummet och jag sydde på min tröja o mamma förstörde en fotölj! De har typ varit min dag! Har inte hunnit med så mkt mer!
Men imorgon blir de iaf jobb mellan 12 o 16 o sen blir de att åka till johanna i näsviken för att fira henne lite för sent! 
Nu ska jag sova för jag är dötrött!
Så god natt!

Eller ja jag glömde säga att de var 2 månader med emil idag o ja älskar han sjukt mkt! :) <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0