För lat!

Var alldeles för lat för att skriva igår när jag kom hem, ingentligen är jag för lat för att skriva nu oxå men ja känner att ja måste :P
Idag när jag kom från skolan gick ja o la mig för en powernap, sen vart de mat på engång o sen la jag mig o sov i solariumet en timme på de! Har varit så grymt trött så de inte går att beskriva! Nu sitter jag här iaf, har nyss färgat håret på mamma o så har jag faktiskt gjort 4 småföretagande uppgifter oxå :) Känner mig riktigt stolt fast alla uppgifterna gick på 5 min :P

Helgen har iaf varit sjukt kul ska jag säga! Träffade på lite folk som jag träffade där för 2 år sen så de var trevligt! På fredagen när vi kom dit blev de lite presentationslekar i smågrupper o så, sen blev de kvällsmässa i kyrkan o sen hade vi fritid, vi var vell uppe till 2 eller något och lekte ^^  Även att de snöade in på mitt, katrins och majas rum så andra natten körde vi ner några av killarna på golvet o så tog vi varsin säng inne i deras rum istället!
På lördagen iaf blev de lite improvisationsövningar o ännu mer lekar ^^ Var kul de oxå! På lördagen blev de dock en lite senare kväll, vi var 6 pers som satt o pratade mäst hela natten, eller ja till 4.40 då vi kom på att vi skulle upp kl 8. Vi övervägde nästan åt att inte lägga oss!  Söndagen iaf blev de mässa på morgonen och sen pkte vi med bussen hem vid halv 3. Även att jag redan saknar humorn hos alla människor där! "räcker upp handen"  kommer göra mina dagar framöver !

Efersom jag inte skrev igår kom de juh ingen To Do lista då, så den kommer nu den!


To Do i veckan:

Måndag:
plugga

Tisdag:

Onsdag:

Torsdag:
lukta parfym med mamma, övningsköra! 

Fredag: emil ? 2 månader då! <3

Lördag:
jobba 12-16, fira johanna

Söndag: jobba 10-16

                

Bilder från helgen!


Nu ska jag  ta o måla naglarna sen ska jag sova! :)

God natt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0