Glad!!! :D

Gud va roligt! Blev kompis med en som heter sandra för någon dag sedan på facebook, o idag undrade hon om jag ville ställa upp som modell åt henne och en kompis till en tidningsframsida!  O de gör jag såklart gjärna eftersom jag tycker om att stå framför kameran :) Så nu ska vi fota någon dag i veckan eller nästa vecka! Kommer nog bli jätteroligt :) Hon går foto film trean så dom har de som en uppgift i skolan :)


Dom ska fota för en hårtidning, så dom hade tänkt ungefär såhär!


Nu ska jag sova, för imorgon blir de körskolan hela dagen! *suck*










Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: haha han är asskön! släpper nya videos på hans mainchannel varenda lördag, men ibland laddar han upp lite annat också :)

2010-02-05 @ 00:29:10
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0