Hemma!

Ja nu är klockan 23.00 o jag har alderles precis kommit hem och ätit en macka... Åkte till emil direct efter skolan, liftade med jessica dit :)  Nu ska jag snart gå o sova, men första m¨ste flekten få gå lite på mitt rum så de blir någon värme här inne!

Idag har jag iaf haft en jättedryg dag, inte gjort mer än att börjat med lergubbarna! Spran o åkte bussen ner på stan o sen varit hos emil i niken hela kvällen, o sen fick han spå lov o skjutsa hem mig för pappa hade gått o lagt sig!

Glömde även skriva igår att den första McBucks som någonsin delats ut iår fick jag :D Bara för ja kom ihåg att de var 30g sallad på en Big Tasty! ^^




Blev nyduschad o osminkad bild från igårkväll ^^










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0