Sovmorgon?

Sovmorgon? De värkade de som jag tänkte ta imorse, Fast jah inte skulla ha haft de igentligen, skulle juh börja 8. Mamma kom in 7.15 o frågade om de inte var dax att kliva upp om jag skulle till skolan o då hade inte min klocka ringt, doch har jag nu kommit på vad som var felet! Hade råkat ställt klockan på 7.30 istället för 6.30! Imorgon blir de mer koll på de!
Hann iaf till skolan i tid, o på idrotten hade vi HLR, jättetråkigt, eller ja vi garvade juh en hel del men!
Sen skulle jag fotas av sandra, gick bra tyckte ja fast de var lite pinsamt, hon skulle skicka bilderna ikväll :) Tog typ en timme att fota, o sen skulle jag själv ha fotolektion, men vi hade inget att göra så då fick vi sluta vid 12.30 typ! Då åkte jag, alida och jessica ner på stan och inhandlade lite födelsedagspresenter åt vår käre vän johanna ^^

O nu sitter jag här :P Sitter o kollar lite bilar på blocket bara för kul, o för jag skulle vilja ha en att fixa till, tills jag får mitt efterlängtade körkort!
Kanske blir något sånt här att fixa till bara för kuls skull :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0