Städdag!

Har varit skitduktig idag ja om ja ska va ärlig! Först gick jag mamma o anders ett varv runt sandvalla!  Sen planderade jag o mamma varsin resväska! Efter de har vi städat mina hallgarderober! Kunde behövas! De är så de ekar i dom nu! ^^  Har även städat badrumsskåpet! Ingen vet hur mycket saker jag fått platts med! Men nu har jag platts iaf kan ja lova!

Ingen vet hur ja fick platts med allt dehär i/på mitt badrummsskåp! ^^
Nu är de typ hälften kvar bara!



Vad händer ikväll då föresten?! blev inget med tjejerna så jag kanske sätter mig o syr lite eller ser en bra film med mamma sys o anders o bara myser lite...
Nu ska ja in o äta kött, bea o pommesfrites :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0