To do i veckan!

Sov juh hos min älskling igår, så de har varit dålig uppdatering idag :) Vi klev vell upp vid 3 nångång kanske o åt frukost o så, sen skjutsade han hem mig vid halv 5 typ ! Då blev de till att packa lite fort o dra mot mor min för vi skulle fira sys där hemma, o nu har ja legat 40 min i solariumet, duschat, fika o så, sitter här nu o ska snart sova! Måste juh göra min To Do lista först :)

Måndag: Intervju med HT, Plugga

Tisdag: plugg! 2 småföretagande uppgifter inlämnade!

Onsdag: Matteprov, ta spruta

Torsdag: Plugg, övningsköra?

Fredag: Kulturhistoriaprov!

Lördag: jobb 10-16, emil?!

Söndag: åka till pappa...


Blir lite att göra i veckan! ^^ Ska juh hinna med en fotografering på de där oxå!



Bara 1 månad kvar nu! Då är jag på arlanda nu! :D
Fy fan va härligt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0