Dagen...

Fick reda på igårkväll att jag inte hade någon engelaska idag så jag slapp iaf första lektionen, sen hade jag bild, o då mobbade johanna o alida mig lite ^^  O så hade jag metallhantverk. For ut o övningskörde sen med körskolan, gick bra faktiskt o så körde jag upp så skolan igen för att ha lite formgivning... :)
Nu sitter ja hemme efter en sväng på stan, blev ett par bikinitrosor som passar en av mina gammla överdelar för 20 kr. Hittade även en tröja som jag ska ner o köpa imorgon, blir nog att ha den på fredag på g-festen ;)

Sitter typ o hungrar ihjäl nu så vi får hoppas på att maten är klar snart, får se om jag far ner i dansar idag oxå föresten. Vet inte om ja orkar....


Tröjan såg ut som den där fast den va längre, o 100 kr billigare från HM :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0