Fullt upp!

ja idag är de mkt som ska hinnas med!  Har redan varit i skolan, ner på stan o handlat lite. Blev: concealer, hårfärg, örhängen, choklad, veckorevyn, silverkedja till ett armband och så apoteket en sväng! Sen for jag hem, pluggade lite engelska o nu ska ja plugga kulturhistoria.
Vid 17.15 ska jag lägga mig i solariumet 30 min, äta, sola 30 min igen o sen färga hpåret o ducha. Efter de ska jag göra ett armband och plugga ännu mera!  Packa upp väskan, plocka lite i köket o måla naglarna!

Hoppas jag hinner allt säger jag bara, o hoppas ja kommer isäng innan 12 ikväll iaf så jag är lite pigg tills imorgon kväll! Kommer bli grymt kul kväll med bästaste tjejerna o sen kanske emil sover här om jag har tur!


Nu blir de fortsatt plugg ett tag, skriver kanske mer ikväll om ja orkar o har tid :P


Bilden är från förra förfesten i min lägenhet :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0