God morgon!

Okej klockan är 14.40 så de är kanske inte morgon men ja hlev upp för kanske en timme sen så jag är nyvaken ja! ^^  Pappa håller på o bankar på nya badrummet, anna ser tv troro ja o julia är med julia ^^ så jag har tråkigt! Ska vett göra mig iordning snart när jag orkar, har iaf satt i linserna! Idag blir de nog iaf att träffa emil en stund om inte hela natten, ska även till mamma o hämta lite saker som jag glömde igår !

Tänkte tipsa om ett helt underbart lipsyl, de använder jag de som! Men de är en universalkräm, helt underbar, du kan ha den på både armbågarna, spruckna hälar, knogarna eller läpparna tex. kanska inte så mysigt att ha samma burk till allt men!

Den är från oriflame och kostar 115kr, ganska dyrt kan tyckas, men värkligen värt! O den är dryg ja lovar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0