Helgen...

Orkade faktiskt inte skriva igår!  Var helt död hela dan :P  Känner att jag knappt orkar idag heller men ja måste !

Fredagen kom tjejerna till mig vid sju, fixade oss o tog en grogg o så :)  Sen drog vi igår ett riktigt partaj o massa fotoknäppning! Sjukt flum vi var! Sen drog vi vidare mot g-festen vid halv 11, o så röjde vi lite där :P 
Drog vell hem vid kvart i 2 ja eller nått, då orkade jag inte mer!

På lördagen vaknade jag första gången vid 12 men orkade inte kliva upp så jag låg kvar o sov till 3 typ :) åt frukost o så då o sen vid 5 blev de middag o sen drog mamma o anders på party så då hade jag, jennie o jonas huste för oss själva, blev lite filmtillande med massa gott att äta på ! O sen gick ja o sov vid 12 kanske, eller ja la mig då, sommnade inte riktigt förns vid 5 o då skulle jag upp vid 8.30 för jag skulle jobba idag!

Så ja nu idag, söndag her jag jobbat mellern 10 o 17, rullade in lite pengar idag oxå då :)  O sen har jag packat o ätit o övningskört o nu sitter jag hos pappa o vet inte vad ja ske hitta på... Funderar på o göra ett armband men ja vet inte om jag orkar!


Såhär såg ja ut i fredags då :)



O såhär såg mina tjejer ut! ;P



Nu ska ja ta o käka chokladmuffins o sen ska ja sova :)
God natt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0