Helgen!

Har knappt orkat skrivit något nu i helgen! Men nu kommer en snabbgenomgång över hela :)

Fredag: Blev fest hos johanna som fyllde 18 på lördagen, jag o emil som hos mig den natten.

Lördag: Var med emil på dagen och sen vid 18.15 for  jag på personalfesten, åkte hem vid 11 någon gång för då började alla dricka så då orkade inte jag vara kvar.

Söndag/idag: Hade ställt klockan på 11 men kom inte upp förns vid 12.40, då åkte jag o mamma ut o körde lite, körde lite igenom stan o så o sen hem igen för ja skulle hinna äta innan jag for o jobbade, jobbade 14-19 igag. Sökt ledigt från jobbet har ja oxå gjort idag, för thailandsresan :)   längtar nå grymt!  Bara 48 dagar kvar nu :D
Nu har jag nyss kommit till pappa, ska snart gå o hoppa i duschen, o sen sova!

För imorgon är de juh skolan igen o sen ska jag klippa mig, har ingen aning om hur så de blir nog bara topparna!


Bilden är från i fredags på mig o älsklingen hos öhman :)
 <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0