Kallt!

Sitter o fryser som en liten dåre! Har tjocktröja o så morgonrock utanpå kläderna jag hade idag o sryser fortfarande, dricker även kokhett te typ men inget hjälper! Får se om jag hoppar i duschen snart bara vi får nå varmvatten igen, 2 bad och en dusch drar lite vatten de!
Vårat badrum är nästintill klart nu, badkaret och de har kopplats in sen jag skrev sist så både pappa o julia har badat och till helgen är de då min tur!
Känner att jag skulle behöva ett bad nu oxå men skulle absolut nöja mig med lite massage eller en film med emil eller så... o en lång sovmorgon imorgon!  Ingen vet hur trött jag är! O hur mkt ja saknar emil! Fast som tur var ska jag nog till han imorgon :D  Far nog dit direct efter skolan! Längtar!

O som tur var har iaf felsms.com gjort min kväll ska ja lova! xD




Älskar dig emil <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0