Kallt!

Okej de är närmare -25 ute, o på mitt rum är de bara 15 grader oxå, de är svinkallt!  Tänt alla ljus jag kan hitta nu så kanske de blir lite värme här tills jag ska sova!
Imorgon blir de även ränsning på rummet igen, o dammsuga kan jag nog behöva igen ^^ Började pyssla med masken idag oxh de är glitter över nästan hela mitt golv! Båda svart oxh guld, dock blir masken skitsnygg! HAr målat den  helt i svart nu och häft på svart glitter över hela, även gjort en guldkan upptill, blir inte som skissen jag gjorde e men de blir snyggare! :D 
Ingen vet vart jag ska kunna sova inatt heller, de ligger saker i hela min säng!

Nu ska jag sätta mig o nörda lite spel på facebook o sen ska jag sova :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0