Klantigt...

Hade idrott imorse, jag sög, de var badminton o ja har noll kontroll när de gäller sånt! Sen hade vi 2h hål, gick ner på ica o så gick vi till mamma o lämnade min väska, o så hade vi foto lektion, de var då jag var klantig, hade tagit med min kamera o så för vi skulle lägga in våra bilder i skolans datorer, men ja hade glömt minneskortet i datorn hemma ^^  Satt den lektionen ut o väntade bara o sen blev de formgivning o då gjorde jag klart allt mitt arbete så nu ska jag bara bärätta hur jag gjort o så för att sedan vänta på ett betyg :)
Åkte bussen ner på stan sen för att ta en buss tillbaka till mormor, men jag bommade såklart den bussen så då ficka jag gå på stan i 30 min o vänta på nästa! Klev av hos mormor då o så provade ja klänningen o den passade perfekt! De ända som ska göras nu är ett knapphål och att sy dit en knapp i kjolen :)

Imorgon har jag kulturhistoria prov så är de någon frivillig får dom gärna göra de åt mig!



De här är min fotouppgift, skulle knäppa 4 abstrakta bilder med skärpa överallt men man skulle inte kunna se vad de var, Kan ni gissa ?!

     
    

 



Nu ska jag sätta mig o plugga lite o kanske städa undan lite prylar, det kommer nog en bild på klänningen ikväll :) Håll utkik!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0