Lat!

Orkade inte slå på datorn igen igår efte jag hade jobbat, men de har jag orkat göta nu eftersom jag väntar på mat!

Igår efter jag hade jobbat tog jag en varm, härlig och lång dusch, blev peeling o hela köret. De var juh iaf skola idag så lite måste man juh få fixa!
Somnade kanske vid 1 igår, o sen klev ja upp kl 6 imorse, mamma skjutsade mig till skolan sen :)
De var hemskt att vara tillbaka, de ända roliga är att man träffar tjejerna mer nu.
O så kom juh emil o tobbe upp på skolan, de gjorde min dag iaf!

När ja hade slutat gick jag ner till mamma på jobbet o vi åkte ner på stan för att köpa tyg till balklänning ^^  Blev svart sidentyg till kjolen o så blir de typ svart med guldmönster till toppen, den blir 2 delad.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0