Plugg och pepparkaka....

Snacka om att jag inte tycker om att plugga för prov, har kulturhistoriaprov på fredag o ja kommer inte ihåg något från innan lovet! Bäst att slå upp böckerna kanske men de är så jobbigt! ^^

Idag har ja iaf haft en seeeg dag i skolan, for ner på stan sen o köpte busskort och sen hämtade emil mig o sys o så for vi hem hit. Sen gick jag in o åt o emil for hem! Blev till att leta skor sen, o så for vi ner till mormor för att prova klänning igen o de är bara dragkedja som ska i sen follas o så e den klar sen :D Kommer bli skitsnygg! Kommer en bättre bild sen på hur den ser ut!


Vad tycker ni var de dags för en ny eller ?! :P




Blev en big bild, men vad tycker ni om min navelpercing i örat ?! ^^





Nu ska jag sova, så god natt!

Emil <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0