Städat o klart!

Nu är de färdigstädat o jag har pluggat lite engelska o så, ska fortsätta imorgon o då blir de även att plugga kulturhistoria. Jag ska även färga håret o ner på stan o o kolla skor o göra ett handsmycke :)

Sitter o pratar med älskligen i telefon nu oxå :)  O snart ska jag sova! Är skittrött o ska upp o ha idrott imorgon till kl.8, usch jobbigt!


Här kommer före o efter bilder sen städningen som ja sa!


Före! i sovrummet!


Före


Före!  i kök o dataplats...



Efter!
under klädhögarna gömdes detta...



Efter!


O kök o dataplats efter! :)




Blev riktigt bra tycker ja!
O nu ska jag faktiskt sova, för nu har jag pratat klart med emil! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0