To Do 2010!

Kom juh på att jag inte lagt ut mit To Do lista 2010! De kommer säkert bli mer på listan oxå med de här är de själcklara än så länge!

* Tatuera mig
* Ta hål i naveln
* Träna!
* Börja dansa
* Fixa betyget i engelska
* Engagera mig mer i skolan
* Åka till Thailand
* Fara på Rockweekend
* FYLLA 18 = massa krogen :D
* Ta mc/bil körkort
* Sluta nörda dator dagarna ut
* Umgås mer med tjejerna!
* Vara världens bästa flickvän!
* Köra folkrace!
* Ha helt min egen stil
* Tänka på vad jag handlar! (kan behövas ^^)


Jag är så taggad för ett nytt år!  Kommer bli de bästa på länge! :D
Dels för jag träffat denna underbara människa! <3 O för jag har helt underbara kompisar! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0