Tråkigt!

De är värkligen tråkigt att sitta hemma o inte ha något att göra! Har lega o kolla på tv nu ett bra tag, såg polisskolan 5, 2½ men, simon o thomas o ja jag vet inte vad! Tråkigt har jag iaf!
Ska vell snart gå o lägga mig o försöka sova! Somnade juh inte förns vid 3 igårkväll så! Imorgon blir de iaf att vara med emil :D <3 O pappa o anna ska åka till ljusdal o kolla på nybil så jag blir hemma själv med lillsyster.... Som redan börjar gå mig på nerverna!!!!Något mer som värkligen börjar gå mig på nerverna är min telefon! Jag har juh tappat knappen i mitten så ja måste sticka ner tummen o försöka trycka varje gång! Skitirriterande! Dock ska jag nog köpa en ny på torsdag, för då blir de sundsvall med mor och syster min :)

Blir nog en sånhär!  Sony Eriksson Yari!





Såhär såg jag ut idag oxå när de bara vart hemmasittande! Nästintill osminkad o grymt sköna kläder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0